Kerusi tandas orang sakit /oku/ pesakit/ duduk / berpantang

Kerusi tandas orang sakit /oku/ pesakit/ duduk / berpantang
Add to watchlist
Report
Available
sales@oksida
Published on: 31/03/2018

Kerusi tandas orang sakit /oku/ pesakit/ duduk / berpantang

Published on: 31/03/2018 | Category: Medical Supplies | Location: Di Perlis, Perlis, Malaysia

Anda sedang mencari kerusi tandas duduk orang sakit/ oku/ kerusi untuk tandas cangkung- anda mahu mencari alat yang boleh memudahkan orang sakit untuk membuang air? anda mahukan kerusi roda yang unik dan terbaik digunakan? Kami menjual cadangkan kerusi tandas duduk orang sakit/ oku/ kerusi untuk tandas cangkung seperti dalam gambar di atas.

Ibu Berpantang guna toilet cangkung? boleh ke?

berpantang kat rumah sendiri, rumah 2 tingkat, tingkat bawah hanya ada toilet cangkung

boleh ke mencangkung kepas bersalin ni?

Eh!! jangan buat gila tau.Rahim tengah kembang, badan tak kuat lagi.Macam2 jadik karang.duduk cangkung nak bangun terpitam pula.Tak pun, teran2 terbuka jahitan, eh boleh ke? ataupun rahim terkeluar ( kes rahim jatuh)

Kalau anda tak kisah,boleh je bersimpuh kat tepi toilet cangkung tu.Saya pun tak dapat imagine sebab ini pengalaman dari kawan yang bersimpuh di tepi toilet cangkung kt kampung.

so,seeloknya,saya cadangkan cari toilet aid ni.. ataupun orang duk panggey kerusi toilet, bangku toilet, kerusi tandas.. macam2 ada..

ni contoh gambar di atas..

Sila hubungi kami untuk tempahan. Jangan malu jangan segan untuk bertanya.Harga boleh runding.
kerusi tandas dijual dengan harga rendah murah.

sales@oksida
0 votes

0 Comment

Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)



No Comments